NEWS: Chatbots.org survey on 3000 US and UK consumers shows it is time for chatbot integration in customer service!read more..

dutch Chatbots Directory

Health Coach a chatbot representing Vet Fit

chatbot, chatterbot, conversational agent, virtual agent Health Coach Deze chatbot hoort bij het televisieprogramma vet Fit enhelpt gebruikers met gezonder leven.

Goed dat je mee doet! De pas bevestigt je inschrijving. Houd onze Facebook pagina in de gaten om te weten wat je er nog meer mee kan. Samen gaan we aan de slag om fitter en gezonder te worden.

Dit doe je op je eigen tempo. In deze chat kun je me vragen stellen over de deelnemers en het programma. Verder kan ik je helpen met tips, oefeningen of een gezond recept.

Je kunt me vragen stellen zoals:

- Mag ik een recept
- Geef mij een tip
- Wie doen er mee
- Mag ik een hardloopschema
- Tips om af te vallen
- Mag ik een weekplan

digitale hulp a chatbot representing Reaal

chatbot, chatterbot, conversational agent, virtual agent digitale hulp Deze chatbot kan allerlei vragen beantwoorden op het gebied van verzekeringen van Reaal.

Energiebuddy O a chatbot representing Oxxio

chatbot, chatterbot, conversational agent, virtual agent Energiebuddy O Deze chatbot helpt consumenten met bijvoorbeeld hun meterstand doorgeven.

Allerhande chatbot a chatbot representing Albert Heijn

chatbot, chatterbot, conversational agent, virtual agent Allerhande chatbot Deze chatbot helpt je met nadenken over wat je te koken. AH kan je helpen met zoeken door de Allerhande receptenlijst, je kan zoeken op ingredient en je kan op verzoek worden verrast.

Als je andere vragen hebt, dan kan je worden doorgeschakeld met webcare, de klanten service van de Albert Heijn.

Bag to school a chatbot representing Bol.com

chatbot, chatterbot, conversational agent, virtual agent Bag to school Deze chatbot helpt de gebruiker om de perfecte schooltas te vinden.
chatbot, chatterbot, conversational agent, virtual agent Horoscoop Deze chatbot vertelt gebruikers wat hun horoscoop is, direct of mailt het regelmatig op de frequentie die zij aangeven.

Conversational Guide a chatbot representing ASR

chatbot, chatterbot, conversational agent, virtual agent Conversational Guide Deze chatbot leid je door de website van ASR. De chatbot helpt je met het stellen en beantwoorden van vragen. In feite IS deze chatbot de website, een typisch voorbeeld van een conversational UI.

Nos Update a chatbot representing NOS

chatbot, chatterbot, conversational agent, virtual agent Nos Update Deze chatbot voorziet de gebruiker van de meest recente nieuws updates, weer & verkeer. Ook kan je dagelijkse notificaties krijgen op het moment dat het jou uitkomt.
chatbot, chatterbot, conversational agent, virtual agent Eva Jinek Deze virtuele versie van Eva Jinek voorziet consumenten van bijvoorbeeld de laatste nieuws updates.

Meterstanden bot a chatbot representing Eneco

chatbot, chatterbot, conversational agent, virtual agent Meterstanden bot Je kan je meterstanden doorgeven. Niet meer, niet minder.
Page 1 of 14 pages with 135 chatbots 1 2 3 4 5 6 > Last »
Add your Chatbot